Wilt u snel in contact komen met de NS klantenservice? Bel dan naar ons informatienummer. Wij zijn een informatieservice die u snel en eenvoudig kan helpen aan de gewenste informatie.
Contact met de NS klantenservice
Wilt u graag de NS klantenservice bereiken? Zo kunt u een vraag hebben over een NS storing of werkzaamheden, vragen hebben over uw NS abonnement of actuele reisinformatie nodig hebben. U kunt direct ons informatienummer bellen en zo brengen wij u snel in contact met de NS helpdesk. Het is zeker niet altijd makkelijk om snel de juiste antwoorden op uw vragen te krijgen. Iedere situatie is anders en de juiste informatie is niet altijd eenvoudig te vinden op de NS website. Daarnaast kan het ook ingewikkeld zijn om de juiste NS telefoonnummers te vinden. Zo zijn er NS klantenservice telefoonnummers voor diverse zaken, zoals telefoonnummer voor NS particulier, zakelijk of grootzakelijk. Om tijd en moeite te besparen, kunt u eenvoudig de NS klantenservice bereiken via onze doorschakeldienst. Zo kunt u snel al uw vragen stellen aan de NS helpdesk.
Informatie over NS
NS is de grootste treinmaatschappij van Nederland en vervoert dagelijks miljoenen Nederlanders naar hun bestemming. Of het nu naar werk, studie, school, sport, vakantie, vrienden of familie is. Gemakkelijk reizen van deur tot deur. Zo houdt de NS Nederland iedere dag weer opnieuw in beweging. De reiziger is prioriteit nummer één voor NS en daarom streeft het personeel er iedere dag opnieuw naar om de treinreizigers een aangename, veilige en onbezorgde reis te verzorgen. NS wil voorzien in makkelijk, veilig en betaalbaar reizen. Daarnaast wil de treinmaatschappij het gebruik van openbaar vervoer bevorderen. Reiziger per trein is namelijk een stuk beter voor het milieu dan andere vormen van vervoer. NS staat voor een duurzame reis voor een duurzame wereld. Een mobiele bereikbare maatschappij draagt bij aan gezonde economie. Het reizen per trein draagt niet alleen bij aan een groene wereld en een gezonde economie, maar ook aan sociaal contact tussen mensen. NS investeert niet alleen in een onbezorgde reis, maar ook in een veilige en positieve ervaring op de NS stations. Zo heeft u altijd een aangename reis van bestemming A tot bestemming B.
Wanneer kan ik de klantenservice van NS bereiken?
De openingstijden van NS zijn:
- NS klantenservice: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
- NS zakelijk: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
- NS grootzakelijk: 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Telefoonnummers van NS
Er zijn diverse telefoonnummers van NS beschikbaar. Zo kunt u de particuliere helpdesk bereiken op 030-7515155. Dit nummer kunt u gebruiken om vragen te stellen, uw abonnement te wijzigen of een melding wilt maken van vergeten eigendommen in een NS trein. Voor NS zakelijk kunt u bellen naar 035-2046666. Dit nummer is bedoeld voor vragen over uw NS business card of over NS zakelijk abonnementen.
Andere manieren om in contact te komen met NS
Naast telefoneren met de NS klantenservice, zijn er ook andere manieren om in contact te komen met de helpdesk. Deze manieren zijn te vinden op de NS website. Hier vindt u veel informatie, tips en een pagina met veelgestelde vragen. Daarnaast kunt u ook veel zelf regelen door op uw MijnNS account in te loggen. U kunt inloggen via de NS website, maar ook via de NS app. U kunt ook uw vraag stellen in de online NS chat, via de sociale media kanalen of via NS community. De online helpdesk is 7 dagen per week bereikbaar tussen 07.00 en 23.00.
De verschillende manieren om met NS contact op te nemen:
- Telefonisch
- MijnNS
- MijnNS app
- NS Community
- Online chat
Actuele storingen en werkzaamheden bij NS
Om van een volledig onbezorgde treinreis te genieten, is het verstandig om uw reis van tevoren te plannen via de reisplanner op de NS website. Zo krijgt u alle reisinformatie die u nodig heeft voor uw reis. Actuele vertrektijden, perrons en overstaptijden. Daarnaast vindt u op de NS website ook actuele storingen. Zo kunt u precies zien waar de storingen zich bevinden en wanneer ze verholpen zullen zijn. Verder vindt u op de website ook de geplande werkzaamheden. Zo weet u precies waar en wanneer deze werkzaamheden zullen plaatsvinden en kunt u uw reis van te voren beter plannen. Zo bent u altijd op de hoogte van de actuele situatie op het spoor. Heeft u verdere vragen over reisinformatie, storingen of werkzaamheden, dan kunt u hiermee altijd terecht bij het NS support team.
Contact met NS zakelijk
Voor ondernemers, bedrijven en ZZP’ers is er NS zakelijk. Zo kunt u optimaal gebruiken maken van uw NS business card. Dit kan als kaarthouder als ZZP’er, maar u kunt ook als contactpersoon honderden NS business cards aanvragen voor al uw personeel. In uw MijnNS zakelijk account heeft u als kaarthouder of als contactpersoon altijd en overal toegang tot een beveiligde online omgeving. Op uw persoonlijke NS account kunt u alles gemakkelijk zelf regelen. Regel, beheer en wijzig al uw zaken eenvoudig en snel op uw account. Hier kunt u reizen inzien en facturen downloaden. Heeft u vragen over uw NS zakelijk abonnement? Dan kunt u opnemen met de NS zakelijk klantenservice die u zo snel mogelijk verder helpt.
Contact met NS grootzakelijk
NS grootzakelijk kan u helpen bij de mobiliteit van uw werknemers. De mobiliteit van uw werknemers kan voor veel bedrijven een uitdagend vraagstuk vormen. De mobiliteit moet niet alleen kostenefficiënt zijn, maar ook milieuvriendelijk. NS grootzakelijk is de mobiliteitspartner voor u en uw onderneming, bedrijf, maatschappij of organisatie. NS heeft ervaring met verschillende branches en diverse organisatiestructuren en kan u helpen met de vormgeving van de mobiliteit. NS grootzakelijk helpt u door inzichten en oplossingen te bieden die verder gaan dan alleen het reizen. In uw persoonlijke MijnNS grootzakelijk account kunt u gemakkelijk al uw gegevens inzien en beheren. Voor vragen, advies of een gesprek omtrent mobiliteit kunt u de NS grootzakelijk klantenservice bereiken.