[advertentie]

Hulp nodig met het vinden van Arriva?

U belt met 1808 van Telemedia Klantenservices - Telefoonnummers - Adressen - Storingen - Openingstijden [Kosten honderd cpm ook na doorverbinden max 55 euro]
Bel nu 1808

Arriva

Klantenservice hulp

Word direct doorverbonden met de klantenservice van een bedrijf, zoals Arriva, met behulp van NL-klantenservice. Zo krijgt u direct alle nodige informatie over elk Nederlands bedrijf, instantie of organisatie. Bel eenvoudig naar informatienummer en u wordt direct doorverbonden met de klantenservice van het gewenste bedrijf. Verspil niet langer uw kostbare tijd aan het zoeken naar de juiste klantenservice telefoonnummers. U bent geen tijd meer kwijt aan het chatten met bots en u kunt meteen een medewerker van het bedrijf aan de telefoon hebben. NL-klantenservice is een informatieservice die beschikt over een enorme database van alle mogelijke contactgegevens van allerlei soorten bedrijven, organisaties en instanties. U kunt ervoor kiezen om direct doorverbonden te worden met de klantenservice van het betreffende bedrijf, maar u ook andere informatie en gegevens opvragen. Denk hierbij aan diverse telefoonnummers, e-mailadressen, postadressen of social media kanalen.

Wordt direct doorverbonden met de Arriva klantenservice

U bent een klant van Arriva en u wilt graag de klantenservice spreken. Zo kunt u met een bepaalde vraag, wens of klacht zitten. Zo kunt u een klacht hebben over een bepaalde trein- of busreis. Misschien bent u iets vergeten of kwijtgeraakt in een Arriva voertuig. Of heeft u een vraag over de dienstregeling van Arriva of over specifieke OV-kaarten of -abonnementen? In al deze gevallen kunt u contact opnemen met Arriva. In eerste instantie kunt u naar de website van Arriva gaan. Hier vindt onder andere een pagina met veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, dan kan dat zeer frustrerend zijn. U wilt immers zo snel mogelijk de juiste informatie ontvangen. De juiste contactgegevens van een bedrijf vinden kan een moeilijke zoektocht zijn en het kan veel kostbare tijd kosten. Zeker als u uw bus- of treinreis wilt plannen, wilt u zo snel mogelijk de juiste informatie hierover ontvangen. Iedere situatie is anders en u wil snel en gepaste hulp krijgen van een Arriva klantenservice medewerker. De oplossing hiervoor is eenvoudig. Bel naar het informatienummer van NL-klantenservice en u wordt direct doorverbonden met de helpdesk van Arriva.

Arriva: openbaar vervoer waar u op kunt vertrouwen

Arriva is een vervoersbedrijf die te vinden is in 10 van de 12 provincies in Nederland. Dagelijks rijden er zo’n 1.500 bussen en 146 treinen op trajecten door heel Nederland. Daarnaast is Arriva onder de noemer Waterbus ook te vinden op het water met diverse schepen. Arriva verzorgt verder ook (pendel)vervoer tijdens grote evenementen met Arriva touringcars. Dag in dag uit staan er 5.500 enthousiaste Arriva medewerkers klaar om reizigers een goede reis te verzorgen. Met 500.000 verschillende reizen per dag is Arriva een openbaar vervoer service waar u op kunt vertrouwen. Als trein- en busvervoer maakt Arriva als geen ander deel uit van de maatschappij. Arriva streeft ernaar om die samenleving een beetje mooier te maken dan dat die gisteren was. Zo wordt er geïnvesteerd in sociale producten op het gebied van sport, natuur en cultuur. Zowel op landelijk als lokaal niveau. Arriva zich in voor de ondersteuning van sociale mobiliteit in Nederland en was het eerder hoofdsponsor van grote sport- en cultuurevenementen in het noorden en zuiden van Nederland.

Klimaat verantwoord reizen door heel Europa

Arriva is een van belangrijkste aanbieders van reizigersvervoer in Europa. Met meer dan 53.000 medewerkers voert Arriva maar liefst 2 miljard reizen uit per jaar in 14 verschillende Europese landen. Arriva is onderdeel van Deutsche Bahn. Een van de grootste en belangrijkste logistieke bedrijven wereldwijd. Als Europese toonaangevende openbaar vervoer service staat Arriva middenin de samenleving. De verantwoordelijkheid van Arriva gaat verder dan alleen tijd en aandacht besteden aan de hoogst mogelijke kwaliteit van de reis. Daarnaast wil het bedrijf ook een waardevolle bijdrage leveren aan de maatschappij als geheel. Maatschappij verantwoord op het gebied van duurzaamheid, klimaat en leefomgeving. Iedere dag opnieuw werken de Arriva werknemers aan deze doelstellingen. Een van deze doelstellingen is om binnen vijf jaar CO2-neutraal te zijn. Dit doen ze onder andere door het inzetten van elektrische bussen of bussen laten rijden op biodiesel op basis van afvaloliën.

Arriva Zakelijk

Bent u als werkgever op zoek naar een slimme oplossing voor de mobiliteit van uw medewerkers? Of werkt u bij de gemeente en bent u op zoek naar een manier om het vervoer in uw gemeente toegankelijk en efficiënter te maken? Arriva zoekt samen met u naar een oplossing die naadloos aansluit bij uw beleid van uw bedrijf, gemeente of instelling. Zo biedt Arriva diverse passen aan. Wilt u een zakelijke pas of reisproduct aanvragen of heeft u een vraag over zakelijk reizen? Neem dan contact op met Arriva Zakelijk. Dit kan telefonisch naar het Arriva Zakelijk telefoonnummer, u kunt er ook voor kiezen om te e-mailen of in te loggen op uw persoonlijke Arriva Zakelijk account. Download de Arriva app en regel eenvoudig zelf al uw persoonlijke zaken.

  • Arriva Zakelijk telefoonnummer: 088 2777272
  • Arriva Zakelijk e-mailadres: klantenservice.zakelijk@arriva.nl
  • Mijn Arriva Zakelijk: zakelijk.arriva.nl/nl/login

Openingstijden klantenservice Arriva

  • Arriva klantenservice: Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 06:00 tot 23:00 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 07:00 tot 23:00.
  • Arriva zakelijk: Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Telefoonnummers klantenservice Arriva

De Arriva klantenservice heeft diverse telefoonnummers om u zo snel en effectief mogelijk van dienst te zijn. Bel naar de Arriva klantenservice met al uw vragen, wensen, opmerkingen of klachten. U kunt hier terecht met vragen over de dienstregeling, klachten over uw reiservaring of vragen over OV-abonnementen. Als werkgever of gemeente kunt u bellen naar het Arriva zakelijk nummer. Mocht u vanuit België of Duitsland bellen, dan heeft Arriva hier een speciaal telefoonnummer voor. U heeft ook beschikking tot het Whatsapp nummer van Arriva. Voeg dit eenvoudig toe aan uw contactenlijst in uw telefoon en stuur een appje. U kunt niet bellen naar dit nummer.

  • Arriva Klantenservice: 0800 0232545
  • Arriva Zakelijk: 088 2777272
  • Arriva Klantenservice wanneer u belt vanuit België: 02 3420285
  • Arriva Klantenservice wanneer u belt vanuit Duitsland: 01801 003551
  • Arriva Klantenservice voor Whatsapp berichten: 06 29575686

Overige contactmogelijkheden met Arriva

De Arriva klantenservice is niet alleen telefonisch bereikbaar. Zo zijn er nog vele andere manieren waarop u contact kunt opnemen met Arriva. Klantgerichtheid is de grootste prioriteit van Arriva. Iedere dag opnieuw werken de Arriva medewerkers eraan om uw reis zo positief mogelijk te laten verlopen. De klantenservice medewerkers staan iedere dag van de week voor u klaar om u zo snel mogelijk te helpen met al uw vragen, klachten en wensen.

Online contact

U kunt niet alleen een medewerker aan de telefoon spreken, maar ook online. U kunt naar de Arriva website gaan, hier vindt u een contact pagina. Op deze pagina vindt u een lijst met veelgestelde vragen. Check altijd eerst even of hier uw vraag al tussen staat. Daarnaast kunt u hier ook een online chat starten met een Arriva medewerker. Verder vindt u op deze contactpagina ook een contactformulier. Dit formulier kunt u 24 uur per dag invullen. Tijdens de kantooruren neem een Arriva klantenservice medewerker zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ook online uw vraag stellen via de social media kanalen van Arriva. Het webcare team staat voor u klaar op Twitter of Facebook. U kunt hier terecht op werkdagen tussen 06:00 en 23:00 en in het weekend tussen 07:00 en 23:00. U kunt als Arriva klant ook een account aanmaken. Hiermee kunt zelf persoonlijke zaken regelen, zoals persoonsgegevens invoeren of wijzigen of een automatische incasso regelen voor een Arriva-abonnement. U kunt op uw account inloggen via Mijn Arriva of in de Arriva app.

  • Website: www.arriva.nl/consumenten.htm
  • Mijn Arriva: arriva.nl/mijn-arriva/inloggen.htm
  • Facebook: www.facebook.com/ArrivaNederland/
  • Instagram: www.instagram.com/arriva_nl/?hl=nl
  • Twitter: www.twitter.com/arriva_nl
  • Adres: Arriva Nederland, Afdeling Klantenservice, Postbus 626, 8440 AP Heerenveen